Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T23:00:39+01:00
Ludzie prawdy sa to tacy ludzie , którzy mówia tylko i wyłacznie prawde nigdy nie klamia.
Wolnosci to tacy , ktorzy sa wolno i tylko zalezni od siebie, a dobrzy natomiast pomagaja innym ,słabszym maja dobre serce. Przykladami takich osob moga byc Jan Paweł II, Teresa z Kalkuty.
2009-12-14T00:28:24+01:00
Są to ludzie , która za swój życiowy cel stawiają dobro bliźniego a nie własnie dobro.Przykładem takiego człowieka był Jan Paweł II .

Miałam taką notatkę i dostałam 5 . : )