Załóżmy, że ...........................
więc ................................
Wobec tego ............................
Ale także ..............................
Bo.........................................
Stąd wniosek .............................

temat " Czy to dobrze, że zęby są białe'
Proszę o krótką notatkę jak zapisałam wyżej niby w formie rozprawki ale to ma być takie krótkie jak u góry czyli na te 6 zdań :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T19:12:40+02:00
Załóżmy, że ..zęby są żółte.........................
więc .......musimy o nie zadbać w jakis sposób
.........................
Wobec tego .musimy zacząć je myć...........................
Ale także ........przestrzegać higieny , po każdym posiłku je myć i nie palić papierosów......................
Bo.........będzie śmierdziało nam nieświeżym oddechem ................................
Stąd wniosek więcej razy myć zęby...i zażywać odświeżacze do ust:))))))..
2009-09-08T19:23:00+02:00
Załóżmy, że myjemy zęby raz na tydzień,
więc zęby robią się brzydkie, żółte i śmierdzi nam z buzi.
Wobec tego musimy je myć przynajmniej 2 razy dziennie.
Ale także musimy pamiętać o higienie innych części ciała.
Bo możemy brzydko pachnieć.
Stąd wniosek "Trzeba o siebie dbać!"