Odpowiedzi

2009-12-13T22:52:20+01:00
Sakrament chrztu i bierzmowania jest dla mnie wstąpieniem do królestwa Bożego i kośćiołą.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T22:54:59+01:00
Sakrament chrztu jest sakramentem dawanym przez rodziców, wstępujemy wtedy do domu Pana. Jest to jednak niezależne od nas. Natomiast sakrament Bierzmowania jest sakramentem do którego przystępujemy z własnej woli.Jest on według mnie potwierdzeniem naszej wiary.
1 5 1
2009-12-13T22:55:31+01:00
Jest to sakrament bliskiego kontaktu z Duchem
Świętym. W sakramencie Chrztu Świętego otrzymujemy Ducha Świętego a w sakramencie Bierzmowania dopełnia się i pozwala nam się dostąpić.
Sakramenty te dla mnie są ważne bo bez nie funkcjonowałabym jako godny katolik. Są to jedne z najważniejszych sakramentów w naszym życiu.