Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T23:42:06+01:00
Oszczędzając energie elektryczną(elektrownie produkują b.dużo CO2), wybierając sprzęt o wysokich klasach energetycznych, używając opakowań wielokrotnego użytku zamiast jednorazowych, unikając produktów zawierających freony, utylizując materiały zawierające w składzie gazy cieplarniane w odpowiednich punktach.
2009-12-13T23:42:45+01:00
To proste różne substancje wpływające na atmosfera np w dezodorancie powodują zmiane ekosystemy i tworzenie się dziur u wartw ozonowych. promienie słoneczne powodują ubytki w solaryzacji normalnej gdyż w ttm miejscu są większe promieniu UV i powiększa sie dziura