Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T23:01:36+01:00
Tworzywa sztuczne są tanie, łatwe do zdobycia, łatwe do produkcji. Niektóre są wytrzymałe.
2009-12-13T23:01:05+01:00
Są odporne na zardzewianie mozna je robić z roznych produktw wytwórczych np jest kilka tworzyw niepalących się ale miękich jest to tez cud techniki jesli chodzi o zywnosc bo zapobiega no nie zapobiega ale opuznia proces pleśniwy itd