Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T23:05:32+01:00
100 % - 13 % = 87%
43500/87% = x/100%
87x = 4350000 / : 87
x = 50000 zł

Samochód rok wcześniej kosztował 50 tysięcy złotych.

Takie zadania pisz do mnie na priv to ci je za darmo rozwiąże bez żadnych pkt ;)
2 5 2
2009-12-13T23:07:43+01:00
100%-13%=87%

43500zł-----87%
x------------100%

87x=4350000 /:87

x=50000zł


Odp: Rok wcześniej ten samochód wart był 50000 zł
1 5 1