Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T09:47:30+01:00
6.
a) (d+7)(d-7)
b) (x-7)do kwadratu
c) m2(m2-m+1/4)=m2(m-1/2)do kwadratu
d) x(x-6)+9-y2
2009-12-14T09:54:16+01:00
Zad. 1. B)

Zad. 2 C)

Zad.3 D)

Zad.4 B)


Zad.6

(x-1)²-(x+2)²+13+x=0
(2x-1)-(2x+4)+13+x=0
4x+8x-2x+x=⁻4+13
11x=9/:11
x=9licznik kreska ułamkowa i mianownik 11


takiego ułamka niemogłam wpisać więc ci tak napisałam
Zadania 6 niejestem pewna ale starałam się napisać :)
2009-12-14T14:46:58+01:00
1. B)
2 C)
3 D)
4 B)
Zad.6
(x-1)²-(x+2)²+13+x=0
(2x-1)-(2x+4)+13+x=0
4x+8x-2x+x=⁻4+13
11x=9/:11
Jakos tak