Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T08:12:09+01:00
Są 2 wzory

Ideał rycerza w męszcyźnie- Honor chęć pomocy kobietom szacunek siła wierność miłosierdzie

Prawdziwy rycerz w męszczyźnie- Zdrada głupota Pycha arogancja
1 3 1
2009-12-14T10:19:25+01:00
Ciekawe masz to pytanie :P
współczesny mężczyzna powinien być uczciwy, szlachetny, sprawiedliwy, honorowy, ambitny, itp. dzisiaj mężczyznę takiego pokroju nazywamy dżentelmenem :) usługuje kobietom ,nie wyrażą sie wulgarnie, prawi komplementy a jak trzeba stanie w jej obronie...... xD
1 5 1