Odpowiedzi

2009-12-14T09:13:14+01:00
Orchestra - plac o średnicy 20-40m z ołtarzem na środku
Skene - szatnia, magazyny, tło dla sztuki
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T09:14:06+01:00
Orchestra=miejsce występowania chóru, a później aktorów
skene=garderoba i miejsce z którego wychodzili aktorzy
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T09:17:39+01:00
Odp1: Orchestra to nazwa trapezowatej powierzchni, później kolistej, która na początku służyła jako ołtarz. Następnie przeznaczyli ją na popisy chóru.

Odp2: Nazwą skene w czasach starożytnych określano drewniany bądź kamienny budynek wybudowany naprzeciwko widowni.
Mieściły się w nim między innymi szatnie dla aktorów i magazyny rekwizytów.
4 1 4