Odpowiedzi

2009-12-14T11:41:48+01:00
Możesz zrobić kutię (mi ona osobiście nie smakuje, ale rodzina się zajada ;>)

Tutaj masz stronę z przepisem na nią:
http://www.nawigilie.com/Przepis/kutia_na_wigilie_46250/
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T11:42:10+01:00
"KAPUSTA Z GRZYBAMI"
3/4 kg kapusty – polegamy czytelniku na Twym intelekcie i wiemy, że wybierzesz kapustę kiszoną pomimo mylącej ilustracji

10 dag suszonych grzybów

odrobina masła

dostęp do wody

sól, pieprz, ziele brytyjskie, laur

Grzyby moczymy, a kapustę płuczemy aby pozbyć się nadmiaru kwasu – i tak żołądek będzie pracował na najwyższych obrotach, więc po co mu jeszcze kwas z zewnątrz. Kapustę gotujemy z dodatkiem przypraw do miękkości. Dodajemy namoczone grzyby i odrobinę masła.
Jest pychotka :)
Pozdrawiam :)
2009-12-14T11:46:40+01:00
Może szybki przepis na śledzia?

śledź -płaty marynowane,pokroić na mniejsze kawałki
cebula-drobno posiekana
ogórek konserwowy-drobna kostka
mały słoik keczupu Włocławek (może być inny ,ale mi najlepiej odpowiada ten)
wszystko wymieszać
i gotowe,mało pracy,a jaki smaczny!