Odpowiedzi

2009-12-14T12:16:31+01:00
Idealnym pracownikiem turystki a wiec przewodnikiem wycieczek pracownikiem biura turystycznego itp.
powinna być osoba z znajomoscą j.obcych po to by mogla oprowadzaac zagranicznych turystów przyjeżdżających do polski
musi ciekawie opowiadać by zaciekawić odbiorców
dowcipny
miły by nie zrażac ogladajacych

itp itd
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T12:19:09+01:00
Cechy które powinien miec pracownik obsługi turystycznej to:


• życzliwość, uprzejmość
• wysoka kultura osobista (poszanowanie godności drugiego człowieka, opanowanie, zdyscyplinowanie, zrozumienie)
• otwartość, komunikatywność, inicjatywa
• znajomość języków obcych, programów komputerowych, technik pracy biurowej, przepisów prawnych, geografii turystyki, socjologii i psychologii
• orientacja w regułach obyczajowych oraz odpowiednio wyrobione postawy moralne
• umiejętność rozwiązywania problemów
• odporność na stres
• zdolności analityczne
• zdolności przywódcze i pewność siebie
• pracownik powinien być energiczny, przedsiębiorczy
• umiejętność efektywnego wykorzystania czasu w biurze podróży i na imprezach turystycznych
1 5 1