Odpowiedzi

2009-12-14T12:30:30+01:00
1)48,150
2)1,94:0,94=2,06
3)4,56:1,2=3,8
4)(0,63+0,1):1,22=0,73:1,22=0,6

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T12:33:25+01:00
A) 2760
b) 1,94 : 0,94 = 2 6/94
c) 4,56 : 1,2 = 3,8
d) (0,632 + 0,1) : 1,22 = 0,732 : 1,22 = 0,6
1 5 1
2009-12-14T13:15:40+01:00
A ) 24×2,3÷0,02 = 55,2:0,02 = 2,760
b ) (2-0,06) ÷ (1 - 0,06) = 1,94:0,94 = 2³/₄₇
c ) (1,32 + 3,24 ) ÷ ( 2,4 ÷ 2 ) = 4,56:1,2 = 3,8
d ) (63,2 ÷ 100 + 0,1 ) ÷ 1,22 = 0,732:1,22 = 0,6