Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T12:43:33+01:00
Unia Europejska. Jej pozytywne i negatywne aspekty.
2009-12-14T12:45:49+01:00
Jak zmienili sie ludzie na przestrzeni wieków
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T12:48:34+01:00
MOŻESZ WYBRAĆ NP TAKI TEMAT:
"WPŁYW NA ŻYCIE LUDZKIE WYDARZEŃ Z 13 GRUDNIA 1989 ROKU"
MOIM ZDANIEM TEMAT BARDZO TRAFIONY JAK NA WOS A NA DODATEK WCZORAJ BYŁA 20 ROCZNICA WIĘC UWAŻAM, ZE DODATKOWO TRAFIONY TEMAT :)
POZDRAWIAM :)

P.S. TEN 13 GRUDNIA TO OCZYWIŚCIE DZIEŃ WPROWADZENIA STANU WOJENNEGO W POLSCE.