Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T13:17:53+01:00
Moja wiara jet taka jaką ja chce mić. Staram się ją pogłębić. Chodze do kościoła w święta bez przymusu. Robie to bo chce. Staram się przestrzegać przykazania ale nie zawsze mi to wychozi poniewarz człowiek tak jest stworzony że czasami ma gorsze lub słabsze dni. Wiara to coś czego dokładnie nie da się obisać. Wiara to nasze głębokie przemyślenie na temat Boga i tego czy na prawde istnieje. Wiara to tylko stan ale nie mogę powiedzieć że jestem człowiekiem wierzącym ponieważ skłamała bym bo wierze w wiele żeczy w Boga, w horoskopy, w przeznaczenie itd. Wiara to zawsze temat głębokich przemyśleń i refleksji ale zawsze nalerzy wierzyć że jest ktoś kto nam pomorze. Na świecie jest wiele wiar a ja jestem chrześcijaninem i myśle że tak na zawsze zostanie.
2009-12-14T17:30:45+01:00