Biznes Plan - studio fotograficzne / nieprofesjonalny
zalezy mi na:
1.Dlaczego zakładasz przedsiębiorstwo?
2.Kto bedzie twoim klientem?
3.Jaką podejmiesz strategie wobec konkurncji
4.jaki powinien być wizerunek twojego przedsiębiorstwa.

Bardzo prosze o pomoc .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T13:45:28+01:00
1. Przedsiębiorstwo zakładam dlatego, żeby pracować dla siebie, a nie dla kogoś, oraz móc nie być zależnym od nikogo.
2. Moimi klientami będą młodzi ludzie oraz osoby pragnące oryginalnych rozwiązań.
3. Aby przyciągnąć młodzież, do swojej oferty dodam możliwość robienia zdjęć na koszulki, na kubki oraz możliwość projektowania ciekawych pamiątkowych lub humorystycznych koszulek.
4. Aby zbudować wizerunek firmy, chcę stale oddziaływać na otoczenie charakterem produktu oraz możliwością taniego i łatwego projektowania własnych kompozycji.
2009-12-14T13:45:14+01:00
1)po aby wniesc cos nowego do branży fotograficznej
2)moimi klientami bd tylko i wyłacznie przyszli rodzicle lub matki z dziećmi max 5 letnimi
3)jakosc oferowanych usług
niższe ceny
i nowe pomysły na fotografie
4)wizerunek przyjazne dzieciom
aby wizyta u fotografa nie kończyła sie płaczem malucha i nie zbyt ładna fotka
4 5 4