Odpowiedzi

2009-12-14T13:42:59+01:00
Http://webmaster.helion.pl/kurshtml/beginner/beginner.htm
;)
2009-12-14T13:56:08+01:00
Napisać ją w języku HTML. Dokumenty HTML można tworzyć w dowolnym edytorze tekstu, nawet w Notatniku. Trzeba zapisać plik z rozszerzeniem htm lub html. Potem trzeba ją umieścić w internecie (hosting www).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:40:30+01:00
<html>
<title>
tu tytuł wyświetlany na pasku
</title>
<body bgcolor=kolor po angielsku np red>
<h1>czcionka nagłówkowa </h1>
<center> wyśrodkowanie </center>

więcej na http://www.kurshtml.boo.pl/
1 5 1