Nic nie kumam pomużcie.

What would you prefer?Choose options and explain your answers


1.be popular/rich
2.be an actor/be a writer
3.visit the USA/visit Africa
4.get a motorbike/get a car
5.work with people/work with animals

jak byś mógł/mogła przetłumaczyc ?

2

Odpowiedzi

2009-09-08T19:23:03+02:00
Ja chyba wiem o co biega ^^


What would you prefer?Choose options and explain your answers
Co byś wybrał,(co preferujesz)? Wybierz i uzasadnij swój wybór.

1.be popular/rich
2.be an actor/be a writer
3.visit the USA/visit Africa
4.get a motorbike/get a car
5.work with people/work with animals

1.być popularnym czy bogatym
2.być aktorem czy pisarzem
3.odwiedzić USA czy Afrykę
4.mieć motor czy samochód
5.pracować z ludźmi czy ze zwierzętami

proszę :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T19:35:46+02:00
To masz rozwiazanie:
1.I would prefer to be rich because I don't want to be known - wolałbym być bogaty bo nie chce być znany
2. I would prefer to be an actor because I like acting - wolałbym byc aktorem bo lubię grać
3.I wold prefer to visit USA because I think USA is much more interesting than Africa - wolałbym odwiedzić USA ponieważ myślę ze jest znacznie bardziej interesujące niż Afryka
4.I would prefer to get a car, because I think it is more safe - wolałbym samochód bo myślę ze jest bezpieczniejszy
5.I would prefer to work with people because I like group work. - wolałbym pracować z ludźmi bo lubię prace grupową
1 5 1