Odpowiedzi

2009-12-14T14:02:51+01:00
Układ równań:1.0=2a+b
2.b=3
1.a=-1,5
2.b=3

f(x)=-1,5x+3

aby narysować wykres podstaw sobie jeszcze jakieś liczby za x i wylicz y jak będziesz miał jakieś 5 punktów to na pewno narysujesz
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T14:09:16+01:00
A=(2,0) B=(0,3)

wzór na równanie prostej przechodzącej przez 2 punkty:
(x2-x1)(y-y1)=(y2-y1)(x-x1)

x1=2 x2=0
y1=0 y2=3

(0-2)(y-0)=(3-0)(x-2)
-2(y-0)=3(x-2)
-2y=3x-6/(-2)
y=-1,5x+3

1 5 1