Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T14:03:40+01:00
Kłamstwo -nie powiedzenie prawdy
donosicielstwo- powiedzieć np.wychowawczyni tym ze Jacek dziś miał zadanie zrobione przez siostrę
pochlebstwo-prawic komuś komplementy;zauważać tylko zalety
odmowa--jest to odrzucenie jakiegoś pomysłu
plotka- to jakiś fakt z życia jakieś osoby przekazywany coraz to dalej
2009-12-14T15:20:24+01:00
Kłamstwo- oszukiwanie koegi/kolezanki i samego siebie
donosicielstwo- skarżenie się rodzicom, nauczycielowi itp. o tym że co ktoś dokucza
pochlebstwo ____________
odmowa- odrzucanie jakiejś pomocy itp.
plotka- np. w szkole ucznowie plotkuja o jakiejś dziewczynie a to jest nie prawda