Odpowiedzi

2009-12-14T14:13:21+01:00
P=akwadrat
P=qkwadrat

P=a*b
P=(q+7)*(q-7)
P=qkwadrat-49


(qkwadrat-49) - qkwadrat=49
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T14:14:54+01:00
Pole kwadratu= q*q= q²
Pole prostokąta= (q+7)(q-7)=q²-7q+7q-49=q²-49

A więc:
Pole kwadratu > Pole prostokąta

q²-q²-49=-49

Pole kwadratu jest większe o 49.
2009-12-14T14:13:56+01:00
Pole kwadratu
P=q²
Pole prostokata
P=(q-7)(q+7)=q²-49
Odp. Pole kwadratu jest większe o 49.