Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T14:31:48+01:00
Homary-plywajace
pakle-osiadle
osmiornice-pezajace
ukwialy-osiadle
kraby-kroczace
ostrygi-pezajace
krewetki-plywajace
gabki-osiadle
plaszczki-plywajace
slimaki-pezajace
30 4 30
2009-12-14T14:36:39+01:00
Pęzające:
-ośmiornice
-ślimaki
Kroczące:
-homary
-kraby
-krewetki
Pływające:
-płaszczki
Osiadłe:
-pąkle
-ukwiały
-ostrygi
-gąbki
31 3 31
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T14:46:16+01:00

homary-plywajace
pakle-osiadle
osmiornice-pezajace
ukwialy-osiadle
kraby-kroczace
ostrygi-pezajace
krewetki-plywajace
gabki-osiadle
plaszczki-plywajace
slimaki-pezajace
21 2 21