Napisz co wolno , a czego nie wolno ci robić W DOMU !!! - po niemiecku

tak żeby było :
-nie moge przyjmować znajomych pod nieobecność rodziców
-mogę słuchać muzyki, grać na komputerze ,oglądać tv
-nie moge włączać żelazka
-nie moge brać pieniędzy rodziców (buhahaha)
-moge nie sprzątać w pokoju
-moge robić sobie sama obiad ,kolacje...............
MA BYĆ KRÓTKO I ZWIĘŻLE JAK DODACIE COŚ INNEGO NIŻ MÓWIŁAM TO PISAĆ ,ŻEBYM WIEDZIAŁA

PILNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T14:37:02+01:00
W domu gdy nie ma rodziców nie mogę przyjmować znajomych,także nie mogę włączać żelazka,nie mogę brać pieniędzy rodziców.Lecz za to mogę słuchać muzyki,grać na komputerze,oglądać telewizję,sama robić kolację,obiad i to wszystko.


Auf nach Hause, wenn kein Elternteil kann keine Freunde, und ich kann nicht wechseln Bügeleisen, kann ich nicht das Geld der Eltern. Ich Musik hören, Computer spielen, fernsehen, das Gleiche tun Abendessen, Mittagessen, und das ist alles.
3 3 3
2009-12-14T15:19:21+01:00
1,Ich kann nicht Freunde in der Abwesenheit der Eltern
2,Ich Musik hören, Computer spielen, fernsehen
3,Ich kann nicht mehr Eisen
4,Ich kann nicht das Geld ihrer Eltern
5,Ich habe das Zimmer nicht sauber
6,Ich habe das gleiche Mittagessen, Abendessen
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T18:00:45+01:00
Ich kann nicht Freunde in der Abwesenheit der Eltern.
Ich Musik hören, Computer spielen, fernsehen.
-Ich kann nicht mehr Eisen.
Kann ich nicht das Geld ihrer Eltern.
-Ich habe das Zimmer nicht sauber.
-Ich habe das gleiche Mittagessen, Abendessen.
2 3 2