Odpowiedzi

2009-12-14T14:45:52+01:00
Zjadłeś Dziesięć pączków !
Ten trzeci oszukiwał !
Duch chłopaków rozbiło szybe !
1/2 Tortu zjadła Olka !
Osiemnaście Ciastek upadło na podłoge !

O coś takiego ci chodzi ???
Nie jestem pewna czy to jest dobrze
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T14:51:03+01:00
To NIE, JA zniszczyłam ten długopis
MY NIE byliśmy tutaj wczoraj.
To NIE NASZ kot.
Wczoraj TAMTĘDY NIE szliśmy.
WY NIE jesteście z nami w drórzynie.
3 3 3