Odpowiedzi

2009-12-14T15:42:24+01:00
Moim zdaniem naukowcy mają rację.Już w dzisiejszych czasach ludzie wolą komputer bądź telewizor.Nie mają czasu na czytanie książek.Swój wolny czas poświęcają grom na komputerze lub oglądaniem serialów,filmów.




Tyle mi sie udalo wymyslic ;) ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:44:40+01:00
Myśle że książki nie wyjdą z mody. Telewizja i komputer tez nie. Wiadomo, technologia nas zadziwia ale książki to jest coś. Można czytać wszędzie a telewizora nie zabierzesz np: do autobusu. No wiadomo że jak ktoś ma laptopa to może go zabrać wszędzie ale jak ktoś go nie ma?? a właśnie a jak ktoś nie ma TV i komputera to co zrobi?? ja bym zaczęła czytać. Nawet jak bym nie miała ksiązek to bym pożyczyła. Bo raczej kolega pożyczy ci książke prędzej niż komputer ;))) Nie wiem jak wy ale dla mnie książki są najlepsze i nie wyjdą z mody nigdy.
Dzięki że mogłam pomuc i jeszcze jedno : KSIĄŻKI GÓRĄ!! xDDeeeee