Pociąg ,, Tatry '' wyjeżdża z Zakopanego o godzinie 19:00 i przyjeżdża do Gdyni o godzinie 10:20 następnego dnia rano. Jak długo trwa podróż tym pociągiem z Zakopanego do Gdyni ?

Prosze o działanie a nie tylko o wynik bo wynik znam tylko niewiem jak zrobić działanie ... z góry dziękuje za pomoc ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T14:55:57+01:00
Od 19.00 do 24.00 (=00.00)pociąg jedzie 5 godzin; do 10.20 jedzie jeszcze 10 godzin i 20 minut, czyli razem podróż tym pociągiem trwa 5godzin +10 godzin i 20 minut=15 godzin i 20 minut
3 5 3
2009-12-14T15:19:07+01:00
24:00-19:00+10:20=05:00+10:20=15:20h
mam nadzieje że pasi
8 3 8