Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:03:28+01:00
Pomagać innym, dbać o ekologię
1 5 1
2009-12-14T15:05:23+01:00
Aby uleprzyc swiat napewno trzeba o niego dbac np. nie zucac smieci na trawnik , albo je segregowac. mozna rowniez uzywac rzeczy kologicznych , rowniez co wazne zwrucic takiej osobie uwage jak widzimy ze smieci i wtedy mu sie glupio zrobi i juz tak nie bedzie robil.
rowniez aby uleprzyc swiat mozna pomagac potrzebujacym
np. brac udzial w WOŚP i innych akcjach.




tylko cos takiego mi do glowy przychodzi a i sory za bledy:)))