Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:15:04+01:00
-realizuje wskazanie ewangelii;
-wyzeka sie bogactw,sławy,zyje w nedzy,jest bezimienny;
-szuka cierpien i niewygod;
-zyje w czystosci;
-znosi ponizenia i upokorzenia.
11 3 11
2009-12-14T15:16:11+01:00
Św. Aleksy wyzbył się całego majątku, rozdał go biednym, opuścił swoją żonę, oraz rodzinę, opuścił miasto. Żył jak nędzarz, był poniżany( wylewano na niego pomyje). Nie ujawniał nikomu kim był, żyjąc z boku wszystkich, żebrał pod kościołem.
7 4 7