Odpowiedzi

2009-12-14T15:14:02+01:00
Między innymi wspaniałymi kurortami wypoczynkowymi, oraz licznymi zabytkami.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:16:11+01:00
Ma dostęp do morza, w województwie pomorskim znajduje się Trójmiasto, czyli aglomeracja trzech miast: Gdańska, Gdyni i Sopotu, graniczy z Rosją (granica państwowa przecina Mierzeję Wiślaną)
5 4 5
2009-12-14T15:17:04+01:00
Województwo pomorskie wyróznia się;
*POŁOŻENIEM I CECHAMI PRZESTRZENNYMI
*PROCESY PRZESTRZENNYMI
*STRUKTURĄ FUNKCJONALNO-PRZESTRZENNĄ
*UWARUNKOWANIA WYNIKAJĄCE Z KONCEPCJI POLITYKI PRZESTRZENNEGO ZAGOSPODAROWANIA KRAJU ORAZ INNYCH KRAJOWYCH DOKUMENTÓW STRATEGICZNYCH
6 3 6