Odpowiedzi

2009-12-14T15:18:38+01:00
Kimba nieźle skopiowałaś ;D

http://muzyka.interia.pl/tylko-u-nas/ankiety/jaka-role-odgrywa-muzyka-we-wspolczesnym-filmie/wyniki,15765,1
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:28:07+01:00
Muzyka w filmie wprowadza odpowiedni nastrój.Po niej możemy się spodziewać co nastąpi po danym wydarzeniu.Gdyby nie muzyka film by był bardzo nudny i nie wiedzielibyśmy o jakiej jest tematyce np.
W filmach komediowych stosuję się wesołą muzykę,aby podkreślić charakter filmu
w filmach dramatycznym stosuję się muzykę która budzi w oglądającym niepokój
Pozdrawiam Turbodynomen
2 3 2