Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:24:57+01:00
Wpaśc jak po ogień -tzn. zjawić się gdzies na chwilke i szybko wyjsc.(Możemy je uzyc w chwili pośpiechu ,gdy tylko na chwilkę przybiegamy do domu i gdzieś wychodzimy)
dolewać oliwy do ognia to znaczy,podsycać, np.kłótnie czy coś...
wziąść kogość w krzyżowy ogień pytań, to znaczy, że kto zadaje komuś mnóstwo pytań.

pozdrwaimam
2009-12-14T15:29:12+01:00
1.Pogarszac zla sytuacje np. w szkole masz kilka jedynek i jeszcze dostajesz jedna ;)
2.Przyjsc na chwile,odejsc szybko spieszac sie
3.Zadawac komus szereg pytan,szybko zadawajac nastepne np.w sądzie lub jakies zeznania