Odpowiedzi

2009-12-14T15:20:19+01:00
24/4 = 6 - a - dlugosc krawedzi podstwy
6*3 = 18 - h- wysokosc graniastoslupa
Pc = 2*a*a +4*a*h == 72 + 432 = 504
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:21:21+01:00
Obw podstawy = 24cm
Krawędź podstawy = 6cm
h= 6cm x 3 = 18cm
P podstawy = 36cm2
P podstawy x2 (bo są dwie) = 72cm2
P sciany bocznej = 18cm x 6cm = 108cm2
P sciany bocznej x4 (bo są 4 ściany) = 432cm2
P całkowite = 432cm2 + 72cm2= 504cm2
Myślę że pomogłem.
3 3 3