Odpowiedzi

2009-09-08T19:53:34+02:00
To oznacza że mamy się uczyć tak jak gdybyśmy nigdy nie umarli że to co się nauczymy ma nam wystrczyć na to byśmy znaleźli jakąś prace i wykształcenie i przez całą wieczność bez wykształcenia się nie obijali.

to drugie pojęcie to oznacza że mamy być optymistami cieszyć się każdym dniem tak jak jutro już by miało nie być nas na tym świecie powinniśmy cieszyć każdą chwilą spędzoną z rodziną i przyjaciółmi:))) :ddd
1 4 1
2009-09-08T19:56:21+02:00
Zdanie ,,Ucz się jak gdybyś miał żyć wiecznie,
żyj jak gdybyś miał umrzeć jutro'' mówi aby ciągle zdobywać nowa wiedzę. Każdego dnia dowiadywać się czegoś nowego, odkrywać świat. Nauka ma być czymś niezwykłym, wiecznym. Zdobyta wiedzę powinno się tez pozostawiać przyszłym pokoleniom, ale nie zapominać tym samym o sobie jako indywidualnej jednostce. Należy czerpać z życia jak najwięcej.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T20:03:47+02:00
Przede wszystkim trzeba podzielić to zdanie na dwa. "Ucz się jak gdzybyś miał żyć wiecznie..." chodzi tu o to aby uczyć się jak najdokładniej i jak najwięcej po to aby kiedyś to wykorzystać (a do tego potrzeba by wieczności). Druga częć natomiast ("...żyj jak gdybyś miał umrzeć jutro'') zachęca do korzystania z życia "pełną parą". Co z tego, że zjadłbyś wszystkie rozumy a siedziałbyś tylko w domu i nic nie robił. Trzeba korzystać z przyjemności życia! Bawić się, kochać ludzi i zwierzęta. Po prostu "żyje się raz".



Mam nadzieję że pomogłem ;)
4 4 4