Odpowiedzi

2009-12-14T15:25:15+01:00
1. chyba Michael Faraday.

2. nie wiem. ;/
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:30:34+01:00
1. Joseph John Thomson
Jest dużo spekulacji na ten temat ... ale jesli chcesz sprawdzić wiarygodność to masz linka http://pl.wikipedia.org/wiki/Joseph_John_Thomson

2. Nie wiem dokładnie ale :
Potarty bursztyn wykazuje właściwości przyciągania drobnych przedmiotów.
Grecy nazywali bursztyn elektronem co oznacza świecący i błyszczący