Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:39:59+01:00
_______________(data i miejscowość)

Drogi______________ (Imie osoby do której piszemy)
Bardzo bym chciała zachęcić do systematycznego udziału we mszy świętej.
Msza Św. jest to bardzo ważna uroczystość gdyz. Podczas niej spotykamy sie z panem i Jezusem i panem Bogiem. I to czas w którym możemy sie wycziszyć. Podczas niej możemy sie pomodlić, i zrobić wiele dla siebie. Gdyż masza święta robi z nas dobrych ludzi. Kocham pana Boga i dlatego chodze do kościoła.
Ciebie też zachęcam do uczesnictwa we mszy świętej. Bo z ciebie ona też zrobi dobrą osobe.


__________(twoj podpis ale w prawym rogu);)
4 3 4
2009-12-14T15:56:24+01:00
Drogi Dawidzie

Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na mszę świętą , która odbędzie się w tą niedziele w kościele Św. Marii na ul. Częstochowskiej i godzinie 8: 00. Bardzo zależy mi na tym aby ten czas spędzić z tobą. Chciałabym pomodlić się razem z tobą ku naszych przyjaciół, rodzinie i wszystkich tych którzy są ważni w naszym życiu. Również chcę podać Ci rękę jako znak pokoju i pójść z tobą po Ciało Chrystusa. Mam wielką nadzieję, że pojawisz się w kościele i zasiądziesz w ławce , w której i ja usiądę.
Anna

Może być ??? :)
Może naj ?
1 4 1