Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:31:10+01:00
1.Kiedy powstał ten park?
2. Jakie są jego główne atuty?
3. Gzie mogę znaleźć zasay obowiązujące w tym parku?
5.Czy w tym parku mozna kupić pamiątki ?
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T15:32:34+01:00
Czy ciężka jest roba takiego straznika?

Czy wcześnie pan musi wstawać?

Czy zdażaja się ludzie, którzy niszczą coś w parku?

Czy poleciłby pan komuś tą pracę?

Czy jest pan dumny z siebie,że pracuje w takim miejscu?

Czy lubi pan przyrodę?

Czy po za tą pracą chciałby pan coś innego w swoim życiu robić?

Czy znażało sie kłusownictwo w parku?

2009-12-14T15:33:24+01:00
1.Co można ciekawego tu zobaczyć ?
2.Ile kosztuje wejście ?
3.Czy są tu jakieś atrakcje ?
4.Czy można robić zdjęcie ?