Odpowiedzi

2009-09-08T20:01:02+02:00
Nocą można zobaczyć gwiazdy i księżyc, a w dzień słońce
8 2 8
2009-09-08T20:03:31+02:00
Noc : gwiazdy , księżyc
dzień : słońće
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T21:30:18+02:00
W dzień można zobaczyć Słońce, rzadziej Księżyc, zwłaszcza jesiennymi porankami.
W nocy można zobaczyć Księżyc, gwiazdy,niektóre planety,mgławice,galaktyki małe ciała układów planetarnych, w tym: planetoidy, komety, meteoroidy oraz materia międzyplanetarna
no i jest ich więcej oczywiscie ;) ale tyle chyba ci wystarczy ;)
24 4 24