Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T20:04:23+02:00
Wyrażenie postaci a, gdzie a, nazywane licznikiem, oraz b, nazywane mianownikiem, są dowolnymi wyrażeniami algebraicznymi. Linię oddzielającą licznik od mianownika nazywa się kreską ułamkową.
2009-09-08T20:26:15+02:00
Ułamek zwykły ½ – wyrażenie postaci , gdzie 1, nazywane licznikiem, oraz 2, nazywane mianownikiem, są dowolnymi wyrażeniami algebraicznymi. Linię oddzielającą licznik od mianownika nazywa się kreską ułamkową.