Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:36:33+01:00
Nie, to pytanie wcale nie jest takie złe, otóż nawet i dziś możemy głosić Ewangelię poprzez opowiadanie innym historii z życia Chrystusa, lub zachęcanie innych do czytania Pisma Świętego. Przecież nie zostało ono stworzone tylko po to, by stać zakurzone na regale z książkami. Myślę, że każdy chrześcijanin powinien wiedzieć coś o życiu Jezusa.
2009-12-14T15:37:32+01:00
Ewangelia dzisiaj gloszona w sposob dotarcia do wiernych i przekazywania im nauk do nawrocenia...