Odpowiedzi

2009-12-14T15:39:19+01:00
Idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko...
Powinienem sądzić ją według czynów, a nie słów.
Rozkaz jest rozkazem.
Wśród ludzi jest się także samotnym.
"Oswoić" znaczy "stworzyć więzy".
Poznaje się tylko to, co się oswoi.
Ludzie mają zbyt mało czasu, aby cokolwiek poznać.
Mowa jest źródłem nieporozumień.
Dobrze widzi się tylko sercem.
Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.
Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela.
Byle podmuch wiatru może zgasić lampę - trzeba dobrze uważać.
Decyzja oswojenia niesie w sobie ryzyko łez.
Tego, co najważniejsze, okiem zobaczyć nie można..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:40:30+01:00
-Prosto przed siebie nie można zajść bardzo daleko.
-Lecz oczy są ślepe. Szukać należy sercem.
-Musisz być odpowiedzialny za to co oswoiłeś
-Na pustyni jest się samotnym. Równie samotnym jest się wśród ludzi.
-Nigdy nie jest dobrze tam, gdzie się jest.
-Ludzie tłoczą się w ekspresach, ale zapomnieli już, czego szukają.
-...wszystkie drogi prowadzą do ludzi.
-Ludzie nie mają czasu nic poznać
-Trzeba od każdego wymagać tego, co on może wykonać
-Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela.
3 5 3
2009-12-14T15:43:02+01:00
Proszę:)

Oto niektóre z nich:

" Stajesz się na zawsze odpowiedzialny z to co oswoiłeś"
" Mowa jest źródłem nieporozumień"
" Poznaje się tylko to co się oswoi"
" Oswoić znaczy stworzyć więzi "
" Łatwiej osądzić siebie samego niż kogoś innego"
" Zawsze wysaje się ,że w innym miejscu będzie lepiej"
1 5 1