Potrzebuję 5 przykładów zwierząt i 5 przykładów roślin z danego środowiska.

Las:
zwierzęta
*
*
*
*
*
rośliny:
*
*
*
*
*

Łąka:
zwirzęta:
*
*
*
*
*
rośliny:
*
*
*
*
*

i to samo jeszcze z jeziorem/stawem i polem.

będzie to potrzebne do tworzenia łańcuchów pokarmowych na lekcji, więc przy zwierzętach musi być podane, czy jest ono roślino czy mięso żerne.

POMOCY !!

3

Odpowiedzi

2009-12-14T15:41:09+01:00
ZWWIERZETA LAS:
SOWA,SARNA,DZIK,JELEN,KLESZCZ
ROSLINY LAS:
JODLA SOSNA SWIERK DAB MODRZEW
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T15:41:59+01:00
Las:
zwierzęta
-niedżwiedż
-sarna
-jeleń
-wiewiórka
-łoś
rośliny:
-mchy
-drzewa
-liście
-jagody
-maliny

Łąka:
zwierzęta:
-bocian
-zając
-ktolik
-lis
-żaba
rośliny:
-trawa
-poziomki
-kwiaty
-owoce
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:28:06+01:00
W-wszystkożerny
r-roślinożerny
m-mięsożerny

Las:
zwierzęta
*dzik -w
*wilk -m
*wiewiórka-r
*lis-w
*żubr-r
rośliny:
*dąb
*buk
*olcha
*jesion
*sosna

Łąka:
zwierzęta:
*zając-r
*mysz-r
*szczur-r
*motyl-r
*pszczoła-r
rośliny:
*koniczyna
*mak polny
*stokrotka
*mniszek lekarski
*oset

Jezioro:
zwierzęta
*szczupak-m
*karp-r
*żaba-r
*ropucha-r
*łabędzie-r
rośliny:
*lilia wodna
*kaczeńce
*plankton
*glony
*pałki wodne

Staw:
zwierzęta:
*żaba-r
*nartnik-r
*kaczki-r
*dzikie gęsi-r
*ropucha-r
rośliny:
*lilia wodna
*kaczeniec
*moczarka kanadyjska
*pałka wodna
*glony

Pole:
zwierzęta
*mysz-r
*szczur-r
*nornica-r
*kret-w
*bocian-w
rośliny:
*ziemniaki
*kapusta
*buraki
*marchew
*kalafior

mam nadzieje, że pomogłam ;)))
powodzenia na biologi ;p ;*