Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:22:11+01:00
- wykorzystywanie witraży
- zdobienia złotem
- freski, obrazy, malowidła
- prezentacja postaci swietych na płotnach, rzeźbach
- rozwój muzyki koscielnej
- Biblia, na podstawie której pisano wiele utworów literackich
46 4 46
2009-12-14T16:31:22+01:00
Kultura barokowa ukształtowała się pod wpływem sporów pomiędzy katolikami a protestantami.
W Renesansie tworzono obrazy o tematyce religijnej.
Budowano piękne kościoły, które stały się wyznacznikami odpowiednich okresów.
11 4 11
2009-12-14T22:16:08+01:00
KOściół odegrał znaczącą rolę w rozwoju kultury.
działania:wieszanie ikon, obrazów
śpiew i tworzenie pieśni religijnych
zabytkowa architektura
11 4 11