Odpowiedzi

2009-12-14T15:50:01+01:00
1) 360:576=0,625
2)47:1175=0,04
3) 123:984=0,125
4) 0,55:1375=0,0004
5) 91,7: 7336=0,0125
6)47:1175= 0,04
7)760:304= 2,5
8)73:1852= w przybliżeniu 0,04
9)82,7: 4135= 0,02
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:52:53+01:00
1) 3,6 : 5,76 = 360 : 576 = 0,625
2) 0,47 : 11,75 =47 : 1157 =0,04
3) 12,3 : 98,4= 123 : 984 = 0,125
4) 0,0055 : 13.75 = 55 : 1375 = 0,0004
5) 9,17 : 733,6 = 91,7 : 7336 = 0,0125
6) 0,47 : 11,75 = 47 : 1157 = 0,0004
7) 7,6 : 3,04 = 760 : 304 =2,5
8) 0,073 : 1,852 = 73 : 1852 = 0,039
9) 8,27 : 413,5= 82,7 :4135 = 0,02
1 5 1