Odpowiedzi

2009-12-14T15:51:34+01:00
Ciasto roslinne:
składniki:
2łyżeczki cukru
korzen z rózy
2 szklanki mleko
1 łyzeczka proszku do pieczenua
4 jabłka
korzeń zawilca i słonecznika
czas przygotowań:
80min
Wykonanie:
korzeń róży i zawilca c do tego 2 łyzki cukry,proszek do pieczenia i 2 szklanki zimnego mleka miksowac aż do uzyskania kremu
włozyc do lodówki na 10 min
nastepnie pokroic jabłka na plasterki i wyłozyc nimi blaszkę pózniej wyjąc z lodówki krem równomiernnie rozłozyc go na jabłkach (w blaszce),starkowac korzeń ze słoneczniki i posymac nim krem ciasto włozyc do piekarnika w temperaturze 180 stopni i piec przez 60min
Ciasto gotowe jest do sporzycia po wystygnięciu.
6 5 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:01:50+01:00

1)seler,marchewka,pietruszka
2)marchewka
3) SURÓWKA Z SELERA

Duży seler,pęczek natki pietruszki,garść łuskanych orzechów włoskich,łyżka soku z cytryny,5-6 łyżeczek majonezu,sól,pieprz

Seler umyć,obrać,zetrzeć na tarce.Skropić sokiem cytrynowym.Natkę posiekać ,orzechy pokruszyć.Składniki wymieszać z majonezem,doprawić.
11 3 11