Odpowiedzi

2009-12-14T15:47:05+01:00
11,7g - ms - masa substancji
40g - mr- masa roztworu
Cp= ms/mr *100%
Cp= 11,7/40 *100 = 29,25%
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T19:01:19+01:00
No to tak :
Dane:
mr = 40g
ms=11,7g
szukane:
Cp=?
wzor:
Cp=ms/mr *100%
Cp= 11,7g/40g *100%
Cp=29,25%
Odp.:Stezenie procentowe roztworu soli wynosi 29,25%
Zadanie zrobilem sam ;p no tylko przy pomocy kalkulatora ;p
pozdr
1 5 1