Odpowiedzi

2009-12-14T15:46:23+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T15:47:32+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:49:53+01:00
Aby cos zrobic np. dzieki magii musimy zrymowac to co chcemy zrobic.
np. chcemy otworzyc szafe to mowisz rymowanke np.
piekna szwka z uchwytami , otworz sie z rekami
po wymowieniu zaklecia machasz reka i juz tylko dobieraj slowa bo moze sie stac nieszczescie





tylko to mi do glowy przychodzi :)))))
7 3 7