Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:50:17+01:00
Ta liczba to 7
Srednią arytmetyczną robisz tak : dodajesz te wszystkie liczby
czyli : 6+8+9+15 = 38
liczysz wszystkie te liczby które masz podane tez z tą która masz odnalezc czyli jest ich 5 . i teraz znajdz taką liczbę która dzielona przez 5 wynosi 9 . jest to 45 noi 45-38=7 ;))
1 5 1
2009-12-14T15:50:47+01:00
6+8+9+15=38
38-(wynik)9=29

x=(przeciwieństwo liczy 29 czyli (-29)
2009-12-14T15:53:52+01:00
Trzeba 9 pomnożyć przez ilośc liczb czyli:
9*5=45
dodać wszystkie liczby te co miałeś podane na pocztątku:
6+8+9+15=38
i to 45-38=7
brakująca liczba to 7