Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:52:47+01:00
Zapraszam wszystkich mieszkańców (tu wpisz miasto).... na koncert Polskich Gwiazd. Odbędzie się on 23 grudnia 2009 roku (tu napisz gdzie, np. na rynku, na hali). Cena biletu wynosi 10 zł. Dochód z koncertu zostanie przeznaczony na świąteczne upominki dla dzieci z Domu Dziecka.
Serdecznie zapraszamy, Gwiazdy Polskiej piosenki.
1 5 1
2009-12-14T15:53:15+01:00
Zaproszenie !

Mam zaczyt serdecznie zaprosić wszystkich uczniów szkoły nr 43 w Katowicach na koncert wykonany przez naszą szkolną orkiestrę oraz przedstawenie wykonane przez grupę kabaretową. To wszystko odbędzie się 23.12.09r w naszej szkolnej auli koncert rozpocznie się o godzinie17.30. Dochód pieniężny zostanie przeznaczony na świąteczne upominki dla dzieci z Domu Dziecka. Zachęcam do podarowania chociaż kilku groszy. Za każdą monetę można otrzymać cegiełkę.
Uczniowie gimn 43 w katwoicach
2 5 2
2009-12-14T15:53:43+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić panią......na koncert charytatywny z którego dochód przeznaczymy na świąteczne upominki dla dzieci z domu dziecka.Koncert odbedzie się dnia .........o godzinie.......w ........Obecność obowiązkowa.Strój dowolny
2 5 2