Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:10:43+01:00
T=1 min=60 s
I=1A
U=120V
W=?
P=?
W=UIt
W=120V*1A*60s=7200J
P=W/t
P=7200J/60s=120W

Odp.: Silnik wykona pracę 7200J, a jego moc wynosi 120W.
1 4 1
2009-12-14T17:09:48+01:00
T=1 min=60 s
I=1A
U=120V

W=?
P=?

W=U*t*l
W=120V*60s*1A=7200J<dżuli>

P=W:t
P=7200J/60s=120W<watów>

Odp.Silnik wykona pracę 7200J<dzuli>, a jego moc wynosi 120w<watów>