Odpowiedzi

2009-12-14T15:52:36+01:00
Zapraszam was wszystkich do uczęszczania szkoły rycerskiej. W tej szkole dużo się nauczycie np. jak posługiwać się mieczem, jaka zbroja jest lepsza i poznacie też historie królów i najlpeszych rycerzy w Polsce.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:52:44+01:00
14.12.2009r. Kraków

DRODZY UCZNIOWIE!

Zapraszam wszystkich do uczestnictwa w kursach szkoły rycrskiej.Pierwsze spotkanie związane z organizowaniem kursów odbędzie się w Domu Kultury dnia 18.12.2009r. o godzinie 16:30.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
UCZNIOWIE Z SAMORZĄDU SZKOLNEGO ;)*