Mam zadaną rozprawkę do napisania. Oto temat: Ta książka powinna pozostać w spisie lektur szkolnych. Uzasadnij wybór.
Proszę o podanie CO NAJMNIEJ [!] trzech argumentów, które potwierdzą tezę, że "Mały Książę" powinien pozostać w spisie lektur szkolnych. Czekam do dziś do 18:00.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T15:54:32+01:00
Opowiada o prawdziwych uczuciach
Mały Książę jest dla nas wzorem do naśladowania
książka rozwija wyobraźnie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:56:46+01:00
1. Rozwija wyobraźnię.
2. Uczy ważnych zasad moralnych.
3. Pokazuje jak czasami rodzice potrafią ignorować dzieci